Digitālā mārketinga telpa kļūst aizvien dinamiskāka, un tajā pašā laikā auditorija kļūst arvien kritiskāka. Vienreizēji sadarbības posti ar influenceriem vairs nesasniedz to ietekmes līmeni, ko tie spējuši agrāk. Šodienas patērētājs sagaida patiesu, ilgstošu un konsekventu komunikāciju, kuras centrā ir uzticami cilvēki – satura veidotāji, ar kuriem viņi jūtas uz viena viļņa. Tāpēc ilgtermiņa sadarbība ar […]

Mākslīgais intelekts (MI) strauji pārveido dažādas nozares, un reklāmas pasaule nav izņēmums. MI spēj ģenerēt saturu, automatizēt kampaņas un analizēt datus neticami ātri. Taču, par spīti visām šīm iespējām, ir viens elements, ko tas, manuprāt, vēl aizvien nespēj aizvietot — cilvēka radošums.