Digitālā mārketinga telpa kļūst aizvien dinamiskāka, un tajā pašā laikā auditorija kļūst arvien kritiskāka. Vienreizēji sadarbības posti ar influenceriem vairs nesasniedz to ietekmes līmeni, ko tie spējuši agrāk. Šodienas patērētājs sagaida patiesu, ilgstošu un konsekventu komunikāciju, kuras centrā ir uzticami cilvēki – satura veidotāji, ar kuriem viņi jūtas uz viena viļņa. Tāpēc ilgtermiņa sadarbība ar […]
https://www.adell.lv/wp-content/uploads/2025/07/influenceris-web.jpg8001200adminhttps://www.adell.lv/wp-content/uploads/2025/04/Adell_logo_majaslapa.pngadmin2025-07-04 14:08:342025-07-25 10:15:16Kāpēc efektīvākais influenceru mārketinga formāts ir ilgtermiņa sadarbība ar autentiskiem satura veidotājiem.
Mākslīgais intelekts (MI) strauji pārveido dažādas nozares, un reklāmas pasaule nav izņēmums. MI spēj ģenerēt saturu, automatizēt kampaņas un analizēt datus neticami ātri. Taču, par spīti visām šīm iespējām, ir viens elements, ko tas, manuprāt, vēl aizvien nespēj aizvietot — cilvēka radošums.
Informējam, ka šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo lapu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.
Kāpēc efektīvākais influenceru mārketinga formāts ir ilgtermiņa sadarbība ar autentiskiem satura veidotājiem.
BlogsDigitālā mārketinga telpa kļūst aizvien dinamiskāka, un tajā pašā laikā auditorija kļūst arvien kritiskāka. Vienreizēji sadarbības posti ar influenceriem vairs nesasniedz to ietekmes līmeni, ko tie spējuši agrāk. Šodienas patērētājs sagaida patiesu, ilgstošu un konsekventu komunikāciju, kuras centrā ir uzticami cilvēki – satura veidotāji, ar kuriem viņi jūtas uz viena viļņa. Tāpēc ilgtermiņa sadarbība ar […]
Radošums mākslīgā intelekta laikmetā.
BlogsMākslīgais intelekts (MI) strauji pārveido dažādas nozares, un reklāmas pasaule nav izņēmums. MI spēj ģenerēt saturu, automatizēt kampaņas un analizēt datus neticami ātri. Taču, par spīti visām šīm iespējām, ir viens elements, ko tas, manuprāt, vēl aizvien nespēj aizvietot — cilvēka radošums.